ندارد

  • ۰۶:۴۷

خواستم مطالب قبلی رو پاک کنم یا ثبت موقتشون کنم اما جدای از تنبلی با خودم گفتم سر چی دارم این مقاومتو به خرج میدم؟ هیچی!

حس میکنم قرون وسطی زندگیم همین دوره اس، البته که قبلش نرمال و اوکی نبوده اما این دوره از شروع کرونا جدا برام تبدیل شد به قرون وسطی و اصلا اینا الان مسئله نیست چون اگه بنویسم زمان و کلمات هستن و در نمیرن زمان در میره ولی حداقل کلمات نه...

زهرا جدا ازت متنفرم که دوست پسر ازگلتو به من ترجیح دادی:))

و اینکه الان سرم درد میکنه، هیچ دوستی ندارم، هیچی از دانشگاه یاد نگرفتم و این چند روز عید هیچ کاری نکردم و هیچ دوستی ام ندارم و جدا اگه میشد میمردم...

وسواسمم داره خودشو نشون میده چونکه استرس دارم...دیشبم از ۶ عصر خوابیدم تا ۱ شب بعد از ۱ شب رفتم کنار مامان کابوس دیدم تا ۴ صبح و تا الانم سردرد دارم و دندون درد چونکه قطعا دندونامو رو هم فشار دادم:))

  • ۲۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan