مرده متحرک

  • ۰۵:۰۴

خوابم به شدت بهم خورده و مثل قبل نیست که بتونم یه شب تا صبح بیدار باشمو دوروز بعدش بتونم ۸شب بخوابم!

اتفاقاییی که افتاده بقدری بد بوده که دوباره شبا گریه میکنم و همش ناراحتم!

دلم میخواد حذف ترم کنم نزدیک دوهفته است حتی بیرونم نرفتم و یه جور بدی ام!

هیچکدوم از دوستام اینارو نمیدونن و فکرم نکنم تمایلی داشته باشن به دونستنش

هروز کلی عصبانی میشم!

اصلا اصلا هیچ کاری نمیکنم نه فیلم نه کتاب نه هیچی دقیقا مث مرده متحرک

تمرکزمو از دست دادم و گاهی وقتا حتی رشته کلام از دستم در میره:(

شبا خسته ام اما خوابم نمیبره

و به شدت موندم از آینده و همه چیز یه جور ترس از همه چی به جونم افتاده!

موبایلمم دوربینش شکسته و حتی نبردم درستش کنن:(

بهار میگفت عاشق شدی؟نمیدونم واقعا اگه ام شدم نمیدونم عاشق کی شدم که اینجوری روز و شبم بهم ریخته و ف*اکدآپه:(

پ ن:زنگ زدم روانشناس وقت بگیرم شمارمو گرفت تو این هفته بهم وقت بده:/و خودش زنگ میزنه میگه فلان روز بیا و ۱۲۰هزار تومن میگیره:(کاش حداقل حقوقا با قیمتا همخونی داشت:((


  • ۱۶۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan